diumenge, 28 d’octubre del 2012

Do you want a job? doncs ta fots!

Estic realment al·lucinada mirant ofertes de feina.
No sé si estic a Catalunya o al mig de Massachussets (m'agrada dir "Matxaxusets" o "Ojaio". Què me'n dieu de "Aioua". Espetarrant!) Hi ha moltes ofertes de feina que demanen candidats en anglès o bé posen el lloc de treball en anglès. Per exemple:
  • Buscamos un Business Development Manager. És a dir, un Gerent de desarrollo del negoci. 
  • Sales Manager para empresa energética. O sigui, un venedor amb experiència.
  • Necesitamos un experto en B2B... I això? sembla el nom d'una consola... Doncs no, és un Business to Business, es un intermediari de empresa a empresa (com un proveedor de viatges, per exemple)
  • Necesitamos Sales Manager en Agencia de PR (PR=PI-AR). PI-AR?? (Pio, pio...) em sona a granja de pollastres pijas! noooo... PI-AR son les sigles de Public Relations, o sigui Relacions Públiques.
I que me'n dieu quan mires el LinkedIn i veus Fulanito de tal, CEO en .... CEO? cony, el jefe! El que mana més!
Que voleu que us digui.... Entenc que l'idioma universal el tinguem que dominar i es vital per algunes feines, però jo sóc més d'estar per casa (encara que em posaré ja a refrescar l'anglès). Sempre he dit que sóc més pagesa que Sant Isidre i que m'agrada tot el que m'envolta, la meva familia, els meus amics, la meva terra, la meva ciutat...

Estem en uns temps que ens hauriem de mirar més el que ens envolta. No sóc ni economista ni res semblant (no porto ni els comptes de casa. Sort del meu Estupendu que és el que té seny) Tampoc m'agrada la política ni els senyors que se'n dediquen (no m'agrada la poca honestedat), però si tinc clara una cosa...
Estem molt fotuts en aquest país, amb una taxa d'atur que arriba gairebé als 6 milions de persones, que molts no els hi queda més remei que ser emprenadors perquè les empreses no estàn contractant sinó que estàn acomiadant (i els que contracten volen que tinguis un Master en ESADE per fer de mosso de magatzem...)
Senyors, senyores és hora que ens ajudem! Anem a mirar-nos el melic! Obrim els ulls i mirem el que tenim al costat. Per això hauriem de començar a gastar-nos els pocs diners que tenim en els comerços del nostre barri/ciutat. Aquest Nadal serà dur per alguns, anem a les petites botigues a comprar i aixì ajudarem als emprenadors, al petit comerç perquè no plegui...  
Què tenim? Moltes coses... jo començaria per parlar-vos d'Ebrevinil  fan vinils decoratius molt bé de preu i molt xulos! una bona idea com a regal; també tenim a la fantàstica Lola'Cake que et pot fer el pastís, cupcake, galetes o el que vulguis, personalitzat i a bons preu.
i que tal unes peces de bisuteria/joieria boniques?? No t'aguanto les fa molt maques.  Si voleu comprar roba i complements, moderna i a bon preu, aneu a Doce al carrer Artesa de Segre cantonada Ciutat de Balaguer de Barcelona.
Si voleu comprar roba infantil diferent teniu Rock 01 Cool Baby, roba amb estil rocker per a nens al c/ Bonavista, 16. A Barcelona.
I regalar un tren elèctric, per exemple? 
Kinder Trenes Eléctricos del c/ Còrsega, 415 en trobaràs de molt xulos.
I les coses de papereria? a mi em xiflen i trobo que és una cosa moníssima per regalar! On? 
Ordning&Reda Via Augusta, 40 o, com no, Pepa Paper París, 167. No són botigues econòmiques, però un capritxet "paperil" sempre està bé.
Una de les meves botigues preferides i que cada Nadal els meus Paquirrins i el meu Estupendu hi van per comprar alguna coseta és a El Ingenio, articles per fer màgia/jocs de mans.

Bé, he fet unes poques propostes de comerç de proximitat. Cadascú en la seva ciutat o poble sabrà on ha d'anar...

Ostres, realment en aquest post m'he anat d'una cosa a l'altre.... de buscar feina a fer compra de proximitat. Potser es que el destí em porta cap a l'emprenadoria... qui sap! Potser em faig CEO de la meva pròpia empresa de.... cigrons?

Fins el proper post!






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada